Respect voor dieren

donderdag 13 oktober 2011

Uitstraling

"Een bontjas straalt klasse uit. Ik voel me hierin echt een diva. Met het dragen van bont heb ik geen probleem. Ik zou geen nieuwe kopen, maar deze is er toch al, waarom zou ik hem niet dragen? Hij is zo mooi." (Gekocht in Cuijk, tweedehands, € 35)

Vriendin: "Ik draag ook regelmatig een bontjas, die heb ik van mijn oma gekregen. Ik vind bont heel goed kunnen, ik heb namelijk helemaal niets met dieren. Ik snap wel dat mensen er hun bedenkingen bij hebben, maar we leven in een democratie en het is niet verboden om bont te dragen."

Bron: Folia Magazine 10 okt.2011

5 opmerkingen:

  1. In bont en leer gekleed gaan is de uitstraling van een "babe" en een macho.

    Mr Darcy en Elizabeth Bennet uit "Pride and Prejudice" hebben een andere uitstraling

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Democratie stopt daar waar het grenzen overschrijdt, daar waar het schade berokkent aan de ander. en of er hier schade is?? zeer zeker want deze dieren hebben hun leven verloren en werden op beestachtige wijze afgelacht voor een volstrekt nutteloos product.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hoopvol teken is dat je bont aan de straatstenen niet meer kwijt kunt: € 35,= voor een bontjas is een lachertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een arrogante, nietszeggende jongedames!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bah!!!! Gruwelijke aso's!!!!!!!
    Hoe koud ben je als je bont draagt????????

    BeantwoordenVerwijderen