Respect voor dieren

donderdag 8 juli 2010

Een zware jongen


foto Ivo van de Bent

3 opmerkingen:

  1. Wat een lieverd. Mijn kater Iwan woog ruim 7 kilo en mijn poes Muezza weegt ruim 6 kilo. De vervoerskooi weegt bijna 3 kilo, zodat ik heel wat moet sjouwen als ik haar bv. voor haar jaarlijkse inenting naar de dierenarts moet brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn dierenarts zei altijd over dieren met overgewicht tegen de verzorger:
    Don't kill them with kindness.
    En gelijk heeft ie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iwan was een heel grote, fors gebouwde kater. Muezza is een grote, fors gebouwde poes. Toen ik vroeger een dikke en een slanke poes had, gaf ik minder voer om de dikke te laten afslanken. Na verloop van tijd was de dikke nog even dik en de slanke mager!

    BeantwoordenVerwijderen