Respect voor dieren

maandag 25 januari 2010

Dierenpolitie (door Cheetah)

Al zo vaak heb ik bij de Partij voor de Dieren (en bij Marianne Thieme) gehamerd op het feit dat zij/de partij 'en publique' (op TV oid.) eens meer aandacht zou moeten geven aan 'het grote-kleine-dierenleed'.....waar wij in de steden vooral tegen aanlopen.

Nooit is daar serieus op in gegaan (als ik al een antwoord kreeg) en nu moet nota bene een oud LPF-lid, Joost Eerdmans, met het initiatief en de primeur komen......ongelooflijk, wat een gemiste kans.

Image and video hosting by TinyPic
Hier had de naam van de 'partij voor de dieren' in grote neonletters boven moeten staan !!!

Ik begin langzamerhand ook het idee te krijgen dat het bij de partij eigenlijk alleen maar om de bio-industrie gaat...

6 opmerkingen:

  1. Volgens mij heb je helemaal gelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken 's mans denkbeelden verder niet maar ik heb indertijd wel gesuggereerd te onderzoeken of hij niet voor de PvdD gestrikt kon worden.

    Hij had in de Kamer enige naam gemaakt en ervan blijk gegeven positief te staan tegenover bevordering van dierenwelzijn. Daarbij had hij meer politieke ervaring dan enige andere PvdD-kandidaat (2006).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dion Graus van de PVV was al met een verongelukte olifant in een dierentuin aan de haal gegaan. Enfin, het gaat om de dieren en niet om de partij. Het is toch de bedoeling van de Partij voor de Dieren om de andere partijen op het rechte spoor te zetten in verband met de dieren?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu lees ik de reactie van Barend. Joost Eerdmans viel mij indertijd al op als een goede politicus, ook al was hij van een partij waar ik fel tegen was.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waarom krijg ik toch steeds het gevoel dat Barend iets tegen de PvDD heeft.Wat een gedoe steeds!

    Ik zou ontzettend blij zijn als de bio-industrie verdwijnt! Laat ze daar maar goed aan werken, de PvdD!
    Kunnen de heren Eerdmans en Graus het vlees opeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allicht helpt het, Vrijheid, als je iets minder(alleen) op je gevoel afgaat.

    Bijdrage over dierenpolitie is niet eens door mij geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen